The SCRIPT BUFFER ERROR problem many ran into was due to the PPLC beta code. It was *NOT* a PCBDE problem. I create several arrays for storing data and this was causing a problem in PCB! Last time I release code compiled with BETA PPLC! When loading PPE's, this problem or a memory error may pop up. This is caused by the PPE that you are loading. Memory errors depend on how the PPE loads it's variables and how many variables it has to load. Since PCBDE just shells and runs the PPE, memory conflicts are possible. For this reason, not all PPE's can be run from within PCBDE. ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿³ ³³ Q) The first page of the menu comes out great, but then ³³ ³³ all hell breaks loose with the display! ³³ ³³ ³³ ³³ A) This is a *LOCAL ONLY* problem. It's caused by the ³³ ³³ DOUBLE line display at the bottom. Use the /LOCALON ³³ ³³ switch when you log on locally and everything will ³³ ³³ look much better! ³³ ³³ ³³ ³ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ Note: I have had many people comment on the fact that my PPE does not count correctly when the user access's the Door/PPE directly with the shortcut command. The reason for this is simple, my code does not get called!!! The only way to do this would be to add a line to EVERY door batch file calling my code before the selected door. There are many managers out there that already do this. PCBDE was not designed for this purpose! PCBDE is designed to be fast and SIMPLE!