T H E C O N T I N U I N G A D V E N T U R E S O F . ł ł ł. ł ł ł ł ²²²²²²². ²². ²² ł ²²²²²². ²²²²²²². ²²²²²²²ł .²²²²²². ²²²²²²². ²² . ²² ²²°°°²²° .²² . ²²°. ²²°°°²²°. ²²°°°°°° ²²°°°²²°. ²²°°°²²°. ²²°°°²²° .²²°²²°. ²²°. °°° ²²²²²²²° ²²°. ²²° .²²°ł . ²²° .²²° ²²° .²²° ł²²° ²²°. .²²²°. ²²°. . . °°²²°°° .²²²²²²°. ²²²²²² ²²²²²²²° .²²²²²²°. ²²°. ²²° . ²°. ²²° . .²²°. . ²²°°°²²° ²²°°°°°. ²²²²²°. ²²°°°²²°. ²²° ²²° ²²²°. ²²°. ²² ł ²²° .²²° .²²°. ²²° .²²°°²²° ²²°. ²²° .²²° .²²° .²²°²²°. ²²²²²²²°. ł. ²²° . .²²²²²²°° .²²²²²²². ²²°.°²²° .²²²²²²°° .²²²²²²²°. ²²°.°²² ł°°°°°°° . ..°°. °°°°°°. °°°°°°°. °. °° .°°°°°° °°°°°°° ° .°° . . . . . . . . . ł . ł ł . . ŪßßßŪ ŪßßßŪ ŪßßßŪ ŪŪÜŪŪ Ūßßßß ŪßßÜ ßŪß ßßŪßß ŪßßßŪ ŪßßßŪ . . ŪÜÜÜŪ Ū . Ū Ū Ū Ū ß Ū . ŪÜÜ Ū Ū Ū . Ū Ū Ū ŪÜÜÜŪ . . Ū ŪÜ ŪÜÜÜŪ ŪÜÜÜŪ Ū . Ū ŪÜÜÜÜ ŪÜÜß ÜŪÜ Ū ŪÜÜÜŪ Ū ŪÜ . . . . . . version 3.31 by Edward D. Collins ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² INTRODUCTION ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ This program is sort of a compliment to my CONTINUING ADVENTURES OF CYBERBOX game. If you're reading these words and have never seen this game, you will probably be at a loss as to what this program is all about. Basically, this program makes it about as easy as possible to create rooms for "The Continuing Adventures of CyberBox." ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² HARDWARE REQUIREMENTS ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ ž A 286 (or better) processor. ž A VGA graphics card and color monitor. ž Some creativity! ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² PROGRAM FILES ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ Files that CA-EDIT.EXE requires ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ž CURSR-01.DAT - the cursor-image data file ž BOXES-01.DAT - the box-image data file ž CA-EDIT.TXT - this documentation file Note: With some of these later versions, as I've continued to add features, some people have reported having problems loading the program into memory. If you are having such difficulties, try loading the program WITHOUT the documentation file by using the "no-doc" command-line switch. For example... ca-edit no-doc will bypass loading the entire doc file and free up almost 50K of conventional memory. Other Files Used ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ž CA-CYBER.CFG - the configuration file ž V*.DAT - room-volume files The configuration file is not required to run the program. However, if this file is located in the current directory, the program will read it and use the values stored there for the cursor speed, text color, cursor-image file, box-image file, etc. ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² LOADING THE PROGRAM ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ To run the program from the DOS prompt, simply type "ca-edit" or "ca-edit no-doc". The second option bypasses loading the doc file. This program can also be run from Microsoft's WINDOWS but I have noticed that when I do so on my system here at home, I see undesirable screen flickers during various times. If this occurs on your system, try running the program from a true DOS prompt. ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²² HOW TO USE THIS EDITOR ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ After loading the program, you will find yourself presented with an empty room and the main menu which will appear at the bottom of the screen. The options available from the main menu are: LOAD VOLUME CHOOSE ROOM EDIT SAVE TO PLAY LOAD FROM SAVE TO FROM DISK TO EDIT ROOM MEMORY ROOM MEMORY DISK These options will be explained in detail below. Let's say that you've decided that you would like to try your hand at creating a brand new room. After the program loads you will automatically be placed in the LOAD VOLUME FROM DISK screen since you MUST select a room-volume file to edit. All the room-volumes that are present in the current directory will be displayed. You would select one of these if you wish to edit a room that already exists. In your case, since you would like to start a brand new volume you would choose the VOL-NEW room-volume. At this point you will automatically be placed in the CHOOSE ROOM TO EDIT screen. Use your cursor keys to highlight the desired room and hit ENTER. The room will automatically be displayed on the screen. In your case it will be empty so you will not see any boxes inside. Now select the EDIT ROOM option. A shimmering box will appear in the middle of the screen. This is your editing cursor. Use the arrow keys on your PC keyboard to move this cursor to any of the 247 possible "squares" in the room. After doing so, simply hit the appropriate function key to place whatever box you want at this location. Continue placing boxes in this manner, at whatever location you wish. After creating a room or a even partial room, you may wish to "test" what you have created so far, to see how it will work in an actual game. Hit the ESCAPE key to exit back to the main menu. Now, before choosing the PLAY ROOM selection, SAVE THIS SCREEN, either to memory (usually) or to disk. After saving the screen, you can now select the PLAY ROOM option and play the game as you normally would. After you have finished playing the room and generally trying out what you have created so far, exit back to the main menu. You will then wish to reload this room. If you saved it to memory, then simply select the LOAD FROM MEMORY selection and select the memory slot in which you saved it to prior to playing. Notice that order of the first five menu choices is the order that you will generally use. So a typical editing session might go something like this: Load the room-volume that you wish Select the room in this room-volume that you wish to work on Enter the EDIT ROOM mode and start creating/editing your room Exit back to the main menu and SAVE this room in MEMORY (say for example, memory location 1) Enter the PLAY ROOM mode and try your room out Exit back to the main menu and recall (LOAD) this memory location Then you will probably... Re-enter the EDIT ROOM mode and continue working on it Exit back to the main menu and again SAVE this room in MEMORY (If several changes have been made since the last save, I like to save it to a different memory location. However if I've only made a small change or two, I simply overwrite my last memory location.) Again enter the PLAY ROOM mode and try your room out. So basically it's edit-save-play-load, edit-save-play-load, for the duration of the session. EDIT the room, SAVE this design, PLAY and try out this design, and then reLOAD it to continue working on it. When you have finished creating your room or are simply finished working on it for this session, you will then probably wish to save it to disk. To do so, simply choose the final option on the main menu titled SAVE TO DISK. ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² MENU KEYS ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ LOAD VOLUME FROM DISK ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ This option, when the program first loads, is selected for you automatically. In fact you cannot even exit this screen until you DO choose a room-volume file that you wish to work on. However, later during the session if you wish to enter this screen to load a different room-volume, and then change your mind, the ESCAPE key will exit without loading a new volume. Simply use your left and right cursor keys to select the room-volume that you wish to work on and then hit the ENTER key. CHOOSE ROOM TO EDIT ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ This selection too, is automatically chosen for you when you first run the program. While inside this screen, simply use your up and down cursor keys to select the room that you wish to edit and hit the ENTER key EDIT ROOM ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ While you are in this mode, the four arrow keys will move the editing cursor around the screen. The listed function keys will place the appropriate box on the screen. Hit ENTER to toggle the function key boxes. For convenience, the spacebar will place the LAST box that the cursor surrounded. This comes in VERY handy, so it is wise to make a mental note of this. Also for convenience, any of the bottom keys on your keyboard (z, x, c, v, b, n, or m) will CLEAR the selected box! While you are in the edit mode, there are several ALT-key combinations which you may wish to use: ž ALT-L - shifts every box on the screen one square LEFT. ž ALT-R - shifts every box on the screen one square RIGHT. ž ALT-U - shifts every box on the screen one square UP. ž ALT-D - shifts every box on the screen one square DOWN. ž ALT-C - clears the entire screen. SAVE TO MEMORY ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ This selection will save the room, as it currently looks on the screen, to memory. A prompt will come up asking which memory location (or which memory SLOT, if you prefer) that you wish to save this room to. At any time you can have three rooms saved in memory, whether they are different rooms, the same rooms, partial rooms, etc. PLAY ROOM ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ This selection enters the PLAY ROOM mode where you can actually play or solve a room that you have created. While in the PLAY ROOM mode, you can... hit "T" for AKEBACK, just like in the actual game. hit "R" to etry this room. Hitting "R" will set the room back to the way it looked when the move count was last at zero. Before you are allowed to enter the PLAY ROOM mode, you must have placed a cursor somewhere on the screen. (A room is not valid unless a single cursor is present somewhere!) LOAD FROM MEMORY ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ This selection will load the room that is currently stored in the memory location that you specify. SAVE TO DISK ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ This selection will save the room, as it currently looks on the screen, to disk. It will save it within the room-volume that is currently loaded. A confirmation prompt will appear showing you which room-volume and which room withing the room-volume, will be overwritten. Although not listed on the main menu (there wasn't enough room) there are two other valid options: Read the ocumentation file ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ If you have not exercised the option of bypassing the documentation file with the "no-doc" command-line switch, this option will pull up this file that you are now reading. ESCape ÄÄÄÄÄÄ Hitting the ESCAPE key will exit back to DOS after the customary confirmation prompt. ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²² COMMAND-LINE PARAMETERS ²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ ca-edit no-doc will bypass loading this entire doc file and free up almost 50K of conventional memory. ca-edit no-interrupt will bypass the CALL INTERRUPT logic that I'm using to draw some of my fonts. You may wish to try this if you're experiencing problems in the LOAD VOLUME FROM DISK screen or the CHOOSE ROOM TO EDIT screen. ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² BUG REPORTS ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ If you feel that the program can use improvements in any area, or more importantly, if you find any programming bugs, I would appreciate it very much if you would let me know. With a program of this size and complexity, there is always the possiblilty for an error or two. I apologize in advance if there ARE any bugs. ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² REGISTRATION ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ None! This program is free. ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² MISCELLANEOUS ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ You will note that when playing THE CONTINUING ADVENTURES OF CYBERBOX, the author's name whose designed each room is displayed vertically on the right hand side of the screen. If you send me a room that YOU yourself design, please let me know how you want YOUR name to be displayed. This program was written and compiled using Spectra Publishing's PowerBASIC, version 3.00c. I've tested this program on as many different types of systems as I could, and I've experienced no problems. If it doesn't work on YOUR system, I'd be interested in knowing what type of setup you have. (The name of the VGA graphics card, monitor, operating system, etc.) Once again, I'd like to thank Doug Beeferman, who wrote the original CyberBox game. Obviously if it weren't for him, I never would have written my game or this room editor program. I'd like to thank the following people for helping me test this editor before releasing it to the public: Version 3.00 Petr Simon of the Czech Republic Mike McKee of Webster City, Iowa Version 1.00 - Bill Collins of Durango, Colorado Kelly Collins of Santa Ana, California Happy CyberBoxing! And drop me a line! I really would like to hear your comments. Direct all correspondence to the following address. ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³ Edward D. Collins ³ ³ 151 East First Street #315 ³ ³ Mesa, Arizona ³ ³ USA 85201-6769 ³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ Edward D. Collins ecollins@inficad.com July 4, 1997 ŚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄæ ³²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² REVISIONS ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²³ ĄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄŁ Updates in Version 3.31 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ž Changed the program to conform with the changes that I made in "The Continuing Adventures..." in regards to the new naming convention of the room-volume data files. Updates in Version 3.23 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ž Added the new 'no-interrupt' command-line switch for any users who may be experiencing problems in the LOAD VOLUME FROM DISK screen as well as the CHOOSE ROOM TO EDIT screen. ž Corrected a minor bug in the etry logic in regards to resetting the room back to the way that it was. ž Corrected a minor glitch in the way the room is redraw after exiting the documentation file. Updates in Version 3.11 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ž Changed the program to conform with the changes that I made in "The Continuing Adventures..." in regards to the new format for the room-volume data files. Updates in Version 3.00 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ž Changed the format of the program so that now it loads an entire room-volume file and allows the user to edit any of the rooms within this file, rather than simply loading a single room at a time. ž Added the ake Back feature, while play testing a room. ž Added the etry feature, while play testing a room. ž Changed the title screen (slightly). ž Fixed the SAVE TO MEMORY feature that it now correctly saves the number of moves currently used at the time of that save. ž Added the "no-doc" command line switch which operates identically to the same switch in "The Continuing Adventures..." ž Added the two new SELECTORS to the fourth 'boxes toggle' switch in the EDIT ROOM mode. Updates in Version 2.00 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ž Changed the program to conform with the changes that I made in "The Continuing Adventures..." in regards to the new box-image data files and the new cursor-image data files format. ž Slightly changed the format of the room files to more closely match the format used by the actual game. T H E C O N T I N U I N G A D V E N T U R E S O F ±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±± ±²²²²²²²±±±²²±±±²²±±±²²²²²²±±±±²²²²²²²±±±²²²²²²²±±±²²²²²²±±±±²²²²²²²±±±²²±±±²²± ±²²°°°²²°±±²²±±±²²°±±²²°°°²²°±±²²°°°°°°±±²²°°°²²°±±²²°°°²²°±±²²°°°²²°±±±²²°²²°± ±²²°±±°°°±±²²²²²²²°±±²²°±±²²°±±²²°±±±±±±±²²°±±²²°±±²²°±±²²°±±²²°±±²²°±±±±²²²°±± ±²²°±±±±±±±±°°²²°°°±±²²²²²²°±±±²²²²²²±±±±²²²²²²²°±±²²²²²²°±±±²²°±±²²°±±±±±²°±±± ±²²°±±±±±±±±±±²²°±±±±²²°°°²²°±±²²°°°°°±±±²²²²²°±±±±²²°°°²²°±±²²°±±²²°±±±±²²²°±± ±²²°±±²²±±±±±±²²°±±±±²²°±±²²°±±²²°±±±±±±±²²°°²²°±±±²²°±±²²°±±²²°±±²²°±±±²²°²²°± ±²²²²²²²°±±±±±²²°±±±±²²²²²²°°±±²²²²²²²±±±²²°±°²²°±±²²²²²²°°±±²²²²²²²°±±²²°±°²²° ±±°°°°°°°±±±±±±°°±±±±±°°°°°°±±±±°°°°°°°±±±°±±±±°°±±±°°°°°°±±±±°°°°°°°±±±°±±±°°° ±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±± ŪßßßŪ ŪßßßŪ ŪßßßŪ ŪŪÜŪŪ Ūßßßß ŪßßÜ ßŪß ßßŪßß ŪßßßŪ ŪßßßŪ ŪÜÜÜŪ Ū Ū Ū Ū Ū ß Ū ŪÜÜ Ū Ū Ū Ū Ū Ū ŪÜÜÜŪ Ū ŪÜ ŪÜÜÜŪ ŪÜÜÜŪ Ū Ū ŪÜÜÜÜ ŪÜÜß ÜŪÜ Ū ŪÜÜÜŪ Ū ŪÜ ( Documentation Version 3.31a ) The Continuing Adventures of CyberBox is Copyright (c) 1997 by Edward D. Collins All Rights Reserved ÄÄÄÄ end of file ÄÄÄÄ