T„ss„ on joitakin osoitteita, joita olen kaivanut esiin. Osoite- sarakkeessa on osoite hexana. Osoitteet eiv„t ole offsetteja tiedoston alusta vaan DEBUG:lla katsottuja. Offsetin saat, kun v„henn„t annetusta luvusta 100h. Toiminto- sarakkeessa on toiminto, jota alkaa t„st„ osoitteesta. Osoite Toiminto 0339 Aseta INT 8 0374 Palauta INT 8 0397 INT 8 keskeytysk„sittelij„ 0E06 Aseta INT 9 0E2F Palauta INT 9 0E48 INT9 keskeytysk„sittelij„ 0E74 INT9 scan- koodien tulkinta 1118 Pelin lopetus kone boottaamalla 17EB Alkuruudun piirt„minen (copyright teksti) 4939 Diggerin piirt„minen ruudulle pelin alkaessa 610B Uuden High Score- tuloksen k„sittely 860F Alkuruudun n„pp„inmerkkien odottelusilmukka 86F1 Pelisilmukka, joka k„sittelee Diggerin yhden el„m„n 8881 T„ss„ kohdassa Digger on kuollut ts. menett„nyt yhden el„m„ns„ 89CD Pelin taustan piirt„minen Seuraavassa on pari osoitetta, joissa on datatietoa. Sarake BASE kertoo, mit„ segmenttirekisteri„ ohjelmassa k„ytet„„n ko. tiedon k„sittelyyn. Osoite Rekisteri K„ytt” 0251 DS Alkuper„inen INT 8 talletusalue, 4 tavua 0647 DS Alkuper„inen INT 9 talletusalue, 4 tavua 0658 DS Viimeinen n„pp„imist”lt„ luettu merkki 40C6 DS Pelaajan pisteet, 4 tavua 94E6 CS Hyppytaulua n„pp„imi„ varten. Jokainen alkio on 3 tavua, miss„ eka tavu on scan- koodi ja seuraavat hyppyosoite.