ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ SANTRONICS SOFTWARE ³ ³ Registration Information ³ ³ (c) copyright 1994 by Santronics ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ PRICES.DOC Latest prices, discounts and group purchase information.³ ³ REGISTER.SYS Purchase order form for the Silver Xpress Mail Door. ³ ³ Only available in the Silver Xpress Mail Door. ³ ³ REGISTER.USR Purchase order form for the Silver Xpress Mail Reader. ³ ³ Only available in the Silver Xpress Mail Reader. ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ Note: All prices and discounts are subject to change without notice. Registration of Silver Xpress includes: þ License to use this product as stipulated in the Single User License Agreement, Site License, or Group License Agreement. þ Latest version of Registered Silver Xpress Reader on diskette with bonus programs worth over $100.00 or more from Santronics Software. (Bonus files are for new orders only, not for upgrades. Users who are upgrading can download bonus files from the Xpress Support Center BBS). þ Updates via Bulletin Board Downloads (unless otherwise stipulated). þ 1 hour of Toll-Free 800 number Technical Support in USA and Canada. þ Discounts for future products and 3rd party programs. þ Increased access to the Xpress Support BBS Center. þ Increased satisfaction in supporting a successful shareware product. Please fill out the enclosed order form and send it with your payment. ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ SILVER XPRESS SALES AND SUPPORT SITES ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÚÄ Worldwide Headquarters ÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ÚÄ Far East/Taiwan Sales & Support Ä¿ ³ ³ ³ ³ ³ Santronics Software ³ ³ Laurence Tan ³ ³ Attn: Andrea Santos ³ ³ Seng Yung Enterprise Co. LTD. ³ ³ 30034 S.W. 153 Court ³ ³ Attn: Laurence Tan ³ ³ Leisure City, Florida ³ ³ 219 Laung An St., ³ ³ 33033 ³ ³ 33076 Taoyuan, Taiwan ³ ³ TEL 305-248-3204 ³ ³ TEL 886-03-360-3419 ³ ³ BBS 305-248-7815 ³ ³ FidoNet: 6:723/302 ³ ³ FAX 305-242-1482 ³ ³ ³ ³ FidoNet: 1:135/382 ³ ³ ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÚÄ France Sales/Support ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ÚÄ South America Sales/Support ÄÄÄÄÄ¿ ³ ³ ³ ³ ³ Edmond Vandermeersch ³ ³ Araken Salamene ³ ³ TLV Communication ³ ³ Avenue Moraes Sales ³ ³ 46 bis Route d'Armentieres ³ ³ Campinas, San Paulo ³ ³ F-59560 Comines ³ ³ Brazil 13010-002 ³ ³ France ³ ³ TEL 55-192-514766 ³ ³ TEL 33-30-63-12-60 ³ ³ BBS 55-192-526522 ³ ³ BBS 33-20-63-12-62 ³ ³ FAX 55-192-526547 ³ ³ FidoNet: 2:322/2 ³ ³ FidoNet: 4:801/31 ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÚÄ USA/Midwest Sales/Support ÄÄÄÄÄ¿ ÚÄ United Kingdom Sales/SupportÄÄÄÄÄ¿ ³ ³ ³ ³ ³ Gary Petersen ³ ³ Alan Walker ³ ³ 8441 Constance ³ ³ 49 Marlborough Rd. ³ ³ Lenexa, KS 66215 ³ ³ Gloucester, England ³ ³ BBS 913-894-8835 ³ ³ GL4 9PD ³ ³ FidoNet: 1:280/389 ³ ³ BBS 0452-384702 ³ ³ RIME 5482 ³ ³ FidoNet: 2:253/417 ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÚÄ The Netherlands Sales and Support Site: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ ³ ³ EasyBoard Venray Voice: 31-4780-88454 (office hours only) ³ ³ Attn: Peter Janssens/XPreg Modem: 31-4780-12484 (V32b/V42b) ³ ³ Patersstraat 48 Fax : 31-4780-81278 ³ ³ 5801 AV Venray Fido : 2:512/1 (HST) 2:512/301 (ZYX) ³ ³ The Netherlands Internet: pj@ezboard.iaf.nl ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÚÄ Canadian Sales and Support Site: ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ ³ ³ Rick Johnston Voice: 905-576-2461 ³ ³ 59 Gatineau St. Fido : 1:229/420 ³ ³ Oshawa, Ont. BBS : 905-579-6302 (V32) ³ ³ Canada L1H 7G2 BBS : 905-579-1502 (HST) ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ Optional Annual Xpress Priority Service Plans ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ Santronics Software offers an annual Priority Service Plan to better serve customers. This optional plan is open to all new or old registered Xpress users. The Priority Service lasts for a period of one year. Xpress User Priority Service ..... add $75.00 þ Unlimited Priority support using our 800 toll-free number þ Xpress Newsletter þ Printed Documentation þ Automatic diskette updates during the year when available þ Discount towards new products Participants of an Xpress Priority Service (XPS) plan will receive an XPS code for top priority service. XPS customers must provide their XPS code when making all inquiries to Santronics Software. This will ensure faster service. ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ Silver Xpress Registration Notes ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ þ Santronics Software telephone and home office location. Santronics Software 30034 S.W. 153 Court Leisure City, Florida 33033 FAX 305-242-1482 BBS 305-248-7815 VOICE SUPPORT 305-248-3204 SALES 800-845-6944 (ORDERS/SALES) þ Current customers who registered a previous version within a 1 year time frame are eligible for a free upgrade. þ SYSOPS: (MAIL DOOR ONLY) PRO Editions are available for 4-10 node operations and Unlimited Node Operations. The shareware version is only a 1-3 node system. þ To use Silver Xpress in a commercial organization or government agency, it is necessary to purchase a single user license or a site license if used by more than one person. þ Subscription-based bulletin board services must register the Silver Xpress Mail Door. Significant discounts are available for the Silver Xpress Off-line Mail Reader to subscription-based BBS operations. Call for more information on bundling opportunities. See PRICES.DOC for pricing schedule. þ Any VAR or System Integrator wishing to distribute Silver Xpress with their system is required to obtain a distribution license from Santronics Software. Call for details. þ You may register this product using our BBS on-line credit card service with American Express, Mastercard or Visa. BBS on-line credit card registration is the fastest way to register Silver Xpress. Once your credit card is validated, you will be given registration and serial codes. The BBS telephone number is (305)-248-7815, 24hrs EST. þ FidoNet Sysops may netmail the registration form to FidoNet: 1:135/382. Please expect a response within 72 hours. Do not host route your order. Send Direct. þ PC User or Network group discounts and commercial site purchase plans are available. Please see PRICES.DOC for Group Discount and Site License Plans þ Every effort will be made to respond to questions. However, Priority Service Plan members will receive the quickest response. The Xpress international echo mail conferences, XPRESS_SYSOP and XPRESS_SUPPORT are also available on the Fidonet backbone, and you can also contact us via RIME_SX on the RIME network, or the Santronics Software forum and library on CompuServe (GO PCVENJ). If none of the above is good enough for you, please use the voice technical support line. þ Allow 7 (seven) working days for registration processing upon receipt of order form. þ Foreign registrations should allow 4-6 weeks for processing registrations if ordered directly from Santronics Software. If you are close to an official sales office, please register through the sales office convenient for you. þ Purchase Orders (PO) are allowed for orders of $100 US or more from pre-approved companies. All orders are payable net 30 days. þ You can order PKWare's PKZIP file compression system from Santronics Software at a discount when registering Silver Xpress! þ You can order TeleGrafix's RipPaint Professional Design Editor from Santronics Software at a discount when registering Silver Xpress!